Haluan vaihtaa/palauttaa
Tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske sukkia/sukkahousuja/alusvaatteita, mallikappaleita eikä emännänetu-tuotteita. Jokaista tilausta kohden on yksi maksuton palautus Postin kautta.
Seuraavista palautuksista perimme palautuksen todellisen lähetyskulun
(3-10€ riippuen paketin koosta.)
Vaihtaminen
Vaihto-oikeus koskee vain saman tuotteen eri kokoon/väriin vaihtamista. Jokaista tilausta kohden on yksi maksuton vaihto ja/tai palautus. Sen jälkeen veloitamme palautuksista normaalit lähetyskulut per palautus.
Sovithan vaihdon aina etukäteen asiakaspalvelun kanssa. Näin varmistamme että haluamasi vaihtotuote on saatavilla.
Palauttaminen
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä meihin sähköpostilla info@silverjungle.fi. Tilaustemme mukana ei automaattisesti tule erillistä vaihto/palautuslomaketta, ekologisten toimintaperiaatteidemme vuoksi. Voit käyttää tähän tilauksen mukana tulevaa lähetyslistaa tai tulostaa palautuslomakkeen "Tilauksesi on lähetetty" sähköpostista. Lomakkeen löydät myös kirjautumalla omalle Silverjungle-tilillesi. Vaihtehtoisesti voit kirjoittaa samat tiedot omalle paperille.
Asiakaspalautuksen mukana on oltava AINA tieto mitä tuotetta vaihdat/palautat, omat yhteystietosi ja tilauksesi tilausnumero. Puutteellisilla tiedoilla, tai ilman tietoja tulevia palautuksia emme käsittele!
Asiakaspalautukset tehdään on VAIN postin kanssa.
Jos asiakas haluaa palauttaa matkahuollon kautta, jää nämä kulut asiakkaan maksettavaksi. HUOM! Emme lunasta postista postiennakolla lähetettyjä paketteja.
HUOM! alennusmyyntien aikaan (kesä(joulu) tehtyjen tilausten palautus on maksullista. Koskee tällä aikavälillä tehtyjä tilauksia! Perimme palautuskäsittelykulun (3,50€).
Palautettavien/vaihdettavien tuotteiden on oltava myyntikuntoisia; käyttämättömiä, puhtaita, tuoksuttomia, pesemättömiä ja täysin uuden veroisia. Laput ovat oltava tuotteessa kiinni. Tarkastamme vaatteiden kunnon ennen maksun palautumista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme voi hyvittää tuotetta. Tällöin palautuksen voi lunastaa takaisin varastoltamme, joko noutamalla tai maksamalla postikulut.
Palautettava tuote on myös pakattava siististi palauttamista varten!
Halutessasi voit siirtää laskun eräpäivää ottamalla yhteyttä Klarnaan 09-42599771
Jos olet tilatessasi valinnut toimitustavaksi kuluttoman noudon toimipisteestämme, tulee sinun itse toimittaa palautus/vaihtotuotteet meille, emme hyvitä tällöin palautuksesta aiheutuvia toimituskuluja.
Palautuksen käsittely
Hyvitämme rahat Klarnan kautta, hyvitys tehdään alkuperäiselle maksutavalle maksupalvelun kautta.
Palautusten käsittelyaika on noin viikon. Sesonkialen aikaan voi käsittelyajat venyä 2-3 viikkoon. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä, mutta huomioithan että palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta kun otamme palautuksen käsittelyyn. Kun palautus on käsitelty, lähtee siitä asiakkaalle sähköpostilla ilmoitus.
Jos tilauksesi maksutapa on lasku, saat palautuksen käsittelyn jälkeen uuden laskun sähköpostiisi Klarnalta. Jos alkuperäinen eräpäivä tulee eteen ennen kuin asiakaspalautusta on käsitelty voi eräpäivää siirtää ottamalla yhteyttää Klarnaan. Asiakkaan ei tule itse muuttaa laskun loppusummaa ilman Klarnan suostumusta! Laskutusasioista voit tiedustella Klarnan asiakaspalvelusta 09-42599771 tai kirjautumalla Klarna.fi palveluun.
Huomioithan, jos mahdollinen kampanja-alennus on edellyttänyt tiettyä ostomäärää joka ei enää palautuksen jälkeen täyty, menetät oikeuden kyseiseen alennukseen. Vähennämme näissä tapauksissa summan palautuksesta.
Tuotteet tulee tarkistaa kohtuullisessa ajassa tilauksen vastaanottamisesta, emme käsittele reklamaatioita tuotteista jotka on toimitettu asiakkaalle yli 6kk sitten.