Tietosuoja

Parannamme henkilötietojen käsittelyä entisestään 25. toukokuuta 2018 voimaan tulevan EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (General Data Protection Regulation, GDPR) tiukennettujen sääntöjen mukaisesti.

Henkilötietosi kuuluvat sinulle ja meille on hyvin tärkeää pitää hyvää huolta meille antamistasi henkilötiedoista. Haluamme, että voit olla varma siitä, että henkilötietosi ovat turvassa luonamme ja ymmärrät kuinka käytämme henkilötietojasi tarjotaksemme sinulle parempia ostokokemuksia.

Tämä ei vaadi toimenpiteitä sinulta.

Kuka vastaa henkilötietojen käsittelystä?

Detail-Design Oy/Silverjungle,

Y-tunnus 2200531-2

Osoite Martinsyrjäntie 3, 05810 Hyvinkää

Yrityksessä nimitetty tietovastaava.  

Käsittelemämme henkilötiedot

Tallennamme verkkokaupan ja kotimyyntitilausten yhteydessä asiakkaamme nimitiedot, yhteystiedot (osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite) sekä tilaukseen liittyvät tiedot (tilauksen sisältö, tilaushistoria, toimituksen seurantatiedot).

Tallennamme myös mahdolliset palautteet, reklamaatioita ja muut asiakkuutta koskevat yhteydenotot. Lisäksi tallennamme verkkosivujemme kautta tulevat yhteydenotot ja palautteet sekä kotimyyntiedustajaksi hakevien henkilöiden yhteydenotot.

Lisäksi tallennamme uutiskirjeen tilaamista sekä sen analysoimista koskevat tiedot sekä arvontoihin ja kilpailuihin osallistumiseen liittyvät tiedot.

Tallennamme kaikki sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa, chat-palvelussamme, verkkosivujemme tai verkkokauppamme kautta saamamme yhteydenotot. Puheluitamme emme tallenna.

Asiakkaan asioidessa verkkokaupassamme taikka verkkosivuillamme, keräämme tietoa asiakkaan verkkokäyttäytymisestä.

Detail-Design Oy/Silverjungle käsittelee asiakkaan henkilötietoja markkinointitarkoituksessa. Saatamme käyttää asiakkaan tietoja suoramarkkinointiin, uutiskirjeiden lähettämiseen, asiakastutkimuksiin sekä tilastointiin. Tietoja käytetään toimitusten sekä sähköposti- ja tekstiviestien lähettämiseen asiakkaalle. Asiakas voi koska tahansa perua hyväksyntänsä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tallentamamme tiedot ovat sellaisia, joita asiakas itse antaa verkkokaupan tai kotimyyntitapahtuman ostosten yhteydessä. 

 

Miksi keräämme tietoa?

Tallennamme verkkokauppaan tulevat henkilötiedot voidaksemme tarjota asiakkaalle mahdollisimman hyvää palvelua ja lähettää tarjouksia sisältäviä uutiskirjeitä. Säilytämme tilausta varten asiakkaan tilaustiedot huomioiden esim. kirjanpitolain ja kuluttajakauppaan liittyvät vastuut. Asiakas voi milloin tahansa peruuttaa uutiskirjeidemme tilauksen klikkaamalla kirjeen lopussa olevaa linkkiä tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tallennamme asiakkaan henkilötiedot hänen ostaessa tuotteitamme verkkokaupasta tai kotimyyjältämme. Teemme sen koska:

  • haluamme välittää asiakkaalle tietoa ostoksesta, kuten tilausvahvistuksen tai toimitusta koskevaa informaatiota
  • toimitamme asiakkaan tilauksen
  • haluamme periä asiakkaalta maksun
  • täytämme esimerkiksi kirjanpitolain ja kuluttajansuojalain edellyttämät vaatimukset
  • haluamme lähettää kohdistettuja tarjouksia ja tietoa uutiskirjeissä, tehdä asiakastutkimuksia sekä tilastointia varten. Asiakkaan henkilötietoja voidaan käyttää toimitusten sekä sähköposti- ja/tai tekstiviestien lähettämiseen.
  • haluamme tunnistaa sosiaalisissa verkostoissa käyttäjiä, jotka voivat olla kiinnostuneita tuotteistamme ja muista tarjouksista 


Henkilötietojen siirtäminen kolmanteen maahan

Yrityksemme sekä toimittajamme ja yhteistyökumppanimme käsittelee henkilötietojasi pääasiallisesti EU-/ETA-maissa. Siirrämme kuitenkin säännöllisesti henkilötietoja EU-/ETA-maiden ulkopuolelle uutiskirjeemme palveluntarjoajalle sekä verkkosivujemme lomakkeiden kautta. Palveluntarjoajamme kuuluvat Privacy Shield-järjestelyyn, mikä takaa, että palveluntarjoajamme on sitoutunut noudattamaan EU-maissa sovellettua tietosuojaa.

   

Henkilötietojen turvallisuus

Kaikki keräämämme sähköiset tiedot ovat suojattu palomuurein, salasanoin ja/tai muilla teknisillä keinoilla. Manuaalisessa muodossa pyrimme säilyttämään mahdollisimman vähän materiaalia. Manuaalisen materiaalin säilytämme Detail-Design Oy:n/Silverjunglen lukitussa erikseen määrätyssä paikassa.  

Asiakkaan henkilötietoja on oikeutettu katsomaan ja käsittelemään ainoastaan sellaiset yrityksen työntekijät, kenen työnkuvaan tämä kuuluu.    

Yhteistyökumppanimme ovat sitoutuneet henkilötietojen turvalliseen keräämiseen ja säilyttämiseen.

Kuinka kauan tallennamme asiakkaan henkilötietoja?

Säilytämme asiakkaan tilaustietoja sekä asiakaspalvelun yhteydessä kerättyjä tietoja niin kauan kuin mitä sovellettavan lain, asetuksen, käytännön tai viranomaispäätöksen mukaan on sallittua. Tietoja voidaan kuitenkin tallentaa kauemmin, mikäli sitä vaaditaan kuluttajansuojalaissa tai kirjanpitolaissa.  

Henkilötiedot tallennetaan ja niitä käsitellään Detail-Design Oy:n IT-järjestelmässä.    

Kotimyyjäksi hakeneiden hakemuksia säilytämme kaksi myyntikautta (maximissaan 1,5 vuotta). Detail-Design Oy/Silverjunglen kilpailuihin osallistuessa säilytämme asiakkaan henkilötietoja yhden vuoden.    

Uutiskirjeen tilaajiemme henkilötietoja säilytämme niin kauan kuin uutiskirjeen tilaus on voimassa. Asiakas voi milloin tahansa peruuttaa uutiskirjeen tilauksen uutiskirjeemme lopussa olevan linkin avulla tai ottamalla asiakaspalveluumme info@silverjungle.fi yhteyttä.  

Asiakkaan oikeudet

Voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti asiakkaalla on oikeus saada tietää, mitä henkilötietoja yrityksemme asiakkaasta käsittelee ja pyytää meitä tarvittaessa korjaamaan tai poistamaan asiakkaan henkilötietoja. Tietojen poistamisessa on huomioitava kohtuullinen käsittelyaika (1 kuukausi). Jos sinulla on useampia pyyntöjä, käsittelyaikamme on 2kk. Voimme periä asiakkaalta hallinnollisiin kustannuksiin perustuvan kohtuullisen maksun, hänen pyytäessä useampia jäljennöksiä tai pyynnöt ovat toistuvia.  

Emme koskaan luovuta tietoja, jos emme voi olla varmoja, että pyytäjä on varmasti juuri se henkilö kenestä tietoja pyydetään. Asiakkaan on valmistauduttava toimittamaan meille lisätietoja, jolla pystymme varmistamaan henkilöllisyyden.  

Asiakkaalla on oikeus oikaista asiakasta itseään koskevia epätarkkoja tai virheellisiä tietoja sekä oikeus tietojen poistoon (kts, Kuinka kauan tallennamme asiakkaan henkilötietoja) kuitenkin lain ja asetusten puitteissa.  

Asiakkaalla on oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin.  

Asiakkaalla on myös oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle, jos asiakas katsoo, että hänen oikeuksia tai henkilötietojen käsittelyä on loukattu.        

Yhteystiedot

Jos haluat ottaa meihin yhteyttä henkilötietojesi käsittelyä koskevissa asioissa, lähetä sähköpostia Silverjunglen asiakaspalveluun osoitteeseen info@silverjungle.fi.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot ja asiakaspalaustusohjeet Silverjungle- verkkokaupassa ja kotikutsuilla.

Toiminta ja toimitustavat

Asiakaspalvelumme ja tilaustenkäsittelymme tavoitat sähköpostitse: info@silverjungle.fi

Tilaukset pyrimme postittamaan viimeistään viiden arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, poikkeustilanteissa ilmoitamme toimitusajat verkkokaupan etusivulla.  Silverjungle ei kuitenkaan vastaa yhteistyökumppaneinaan toimivien yritysten toiminnasta johtuvista viivästyksistä.

Käytämme lähetysten toimittamiseen Matkahuollon Lähellä-pakettia, jolloin toimituskulut paketin koosta riippumatta ovat 7.50€/tilaus. Kotimyyjän kautta on eri toimituskulut. Paketit toimitetaan asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen. Pientoimitusmaksu/kirjelähetys on 3,50€/tilaus. Pientoimituksella on mahdollista tilata yksittäiset pipot, lasten trikooleggarit ja t-paidat. Pientoimitus tulee suoraan asiakkaan postilaatikkoon kannettuna.

Asiakkaan on mahdollista valita myös toimitus Postin kautta jolloin toimituskulu on 9,90€/tilaus.

Pidätämme oikeuden toimittaa paketti kirjeenä.

Paketin voi myös noutaa maksutta toimipisteestämme, joka sijaitsee Riihimäellä, osoitteessa POhjoinen asemakatu 3/Veturitallit/pilttuu 3. Säilytämme noutopaketteja 12kk tilauspäivästä, jonka jälkeen tilaukset peruuntuvat täysin kuluin.

Varmistathan, että tilaukselle annettu sähköpostiosoite on oikein, tilausvahvistus lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tilausta koskevissa asioissa otamme yhteyttä asiakkaaseen sähköpostitse.

Jos tilattu tuote on loppunut varastosta, ilmoitamme tästä asiakkaalle ja hyvitämme summan tilauksen maksutavaksi valitulle maksutavalle.

Maksutavat

Tällä hetkellä maksutapana kuluttajille on Klarna, joka sisältää verkkopankkimaksut, laskun, osamaksun ja luottokorttimaksut. Huomioithan, että jos valitset maksutavaksi Klarna-laskun, teet sopimuksen ulkopuolisen laskuttajan kanssa eikä Silverjungle näe sopimuksenne sisältöä. Jos sinulla on kysyttävää laskustasi otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun 09-42599771

 

Alennuskoodit ja lahjakortit

Lahjakortit ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Niitä ei hyvitetä rahaksi tai uudeksi lahjakortiksi, jos osa jää tilauksen yhteydessä käyttämättä, tai mikäli tilaus palautetaan.

Koodi syötetään sille varattuun kenttään "alennuskoodi" ja tallennetaan. Huomioithan, että koodeja ei voi yhdistää, verkkokauppa sallii vain yhden koodin per tilaus.

Huomioithan, että alennuksen tulee näkyä tilauksen lopullisessa summassa! Ongelmatapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun info@silverjungle.fi). Jos alennuskoodin kanssa on ongelmia eikä kauppa jostain syystä hyväksy koodia, otathan meihin yhteyttä ENNEN kuin maksat tilauksen!

Alennuksia emme myönnä emmekä hyvitä jälkikäteen.

Jos alennuksen saamiseksi edellytetään jotain summaa, huomioithan että alennuksen menettää jos palautuksen jälkeen summa ei enää täyty, ja alennuksen osuus vähennetään palautettavasta summasta.

Toimituskulut

Toimituskulut, verkkokaupasta suoraan tilattuna, ovat asiakkaan valinnan mukaan Matkahuollon kautta 7,50€/tilaus, pientoimitus 3,50€/tilaus tai Postin kautta 9,90€/tilaus. Yli 150€ tilauksille Matkahuollon toimituskulut ovat 0€.

Jos tilauksen summa jää alle 150€ mahdollisten tuotepalautusten jälkeen, joudumme perimään toimituskulut (vähennetään hyvityksestä).

Nouto toimipisteestämme Riihimäeltä on ilmainen.

Huomioithan, että matkahuolto ja posti säilyttää paketteja 7vrk. Tämän jälkeen paketti palautuu takaisin lähettäjälle. On asiakkaan velvollisuus noutaa paketti ajoissa noutopisteestä. HUOM! Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Postista/matkahuollosta noutamattomien pakettien kulut laskutamme asiakkaalta 10€/tilaus , joka vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen todellisia kustannuksia (kuluttajansuojalaki 6:14) . Ja lisäksi veloitamme mahdolliset uudelleenlähettämiskulut (toimitustavan mukaan).

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomen alueelle (manner-Suomi). Myös toimitus EU:n sisällä mahdollinen (14,90€/toimitus). 

Vaihto ja palautus

Tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske sukkia/sukkahousuja/alusvaatteita, mallikappaleita eikä emännänetu-tuotteita. Jokaista tilausta kohden on yksi maksuton palautus Matkahuollon kautta. Seuraavista palautuksista perimme palautuksen todellisen lähetyskulun (3-10€ riippuen paketin koosta.)

Vaihto-oikeus koskee vain saman tuotteen eri kokoon/väriin vaihtamista.

Sovithan vaihdon aina etukäteen asiakaspalvelun kanssa. Näin varmistamme, että haluamasi vaihtotuote on saatavilla.

Reklamaatiotapauksissa olethan yhteydessä aina ensin asiakaspalveluumme info@silverjungle.fi . Reklamaatiota koskevissa viesteissä on hyvä olla jo valmiina kuva/kuvia ongelmasta. Kuvia on hyvä olla useampi, niin että koko tuote näkyy ja lisäksi lähikuvia ongelmasta.

HUOM! Alennusmyyntien (kesä ja joulu) aikaan tehtyjen tilausten palautus on maksullista. Perimme palautuksesta käsittelykulun (3,50€) palautukseen jäävästä summasta, kun on käytetty Matkahuollon palautuskoodia, tai jos kyseessä on postin kautta tehty palautus emme hyvitä palautuksesta aiheutuneita kuluja.

Palautettavien/vaihdettavien tuotteiden on oltava myyntikuntoisia; käyttämättömiä, puhtaita, tuoksuttomia, pesemättömiä ja täysin uuden veroisia. Laput ovat oltava tuotteessa kiinni. Tarkastamme vaatteiden kunnon ennen maksun palautumista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme voi hyvittää tuotetta. Tällöin palautuksen voi lunastaa takaisin varastoltamme, joko noutamalla tai maksamalla postikulut.

Palautettava tuote on myös pakattava siististi palauttamista varten!

Asiakaspalautussopimus on VAIN matkahuollon kanssa. Palautus tehdään sopimustunnuksella:  9517324

Mikäli haluat palauttaa postin kautta, jää nämä kulut sinun maksettavaksi. HUOM! Emme lunasta postista postiennakolla lähetettyjä paketteja.

Asiakaspalautuksen mukana on oltava AINA tieto mitä tuotetta vaihdat/palautat, omat yhteystietosi ja tilauksesi tilausnumero. Puutteellisilla tiedoilla, tai ilman tietoja tulevia palautuksia emme käsittele!

Tilaustemme mukana ei automaattisesti tule erillistä vaihto/palautuslomaketta, ekologisten toimintaperiaatteidemme vuoksi pyrimme välttämään turhaa paperinkäyttöä. Voit käyttää tähän tilauksen mukana tulevaa lähetyslistaa tai tulostaa palautuslomakkeen "Tilauksesi on lähetetty"  sähköpostista. Lomakkeen löydät myös kirjautumalla omalle Silverjungle-tilillesi. Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa samat tiedot omalle paperille.

Hyvitämme rahat Klarnan kautta, hyvitys tehdään alkuperäiselle maksutavalle maksupalvelun kautta. 

Huomioithan, jos olet saanut tilauksesi toimituskuluitta alkuperäisen tilauksen oltua yli 150€, veloitamme tilauksesta toimitusehtojen mukaiset toimituskulut jos palautuksen jälkeen tilaamiesi tuotteiden loppusumma jää alle 150€. Samoin jos mahdollinen kampanja-alennus on edellyttänyt tiettyä ostomäärää joka ei enää palautuksen jälkeen täyty, menetät oikeuden kyseiseen alennukseen. Vähennämme näissä tapauksissa summan palautuksesta.

Jos olet tilatessasi valinnut toimitustavaksi kuluttoman noudon toimipisteestämme, tulee sinun itse toimittaa palautus/vaihtotuotteet meille, emme hyvitä tällöin palautuksesta aiheutuvia toimituskuluja.

Tuotteet tulee tarkistaa kohtuullisessa ajassa tilauksen vastaanottamisesta, emme käsittele reklamaatioita tuotteista jotka on toimitettu asiakkaalle yli 6kk sitten.

Palautusten käsittelyaika on noin 2-3 viikkoa. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä, mutta huomioithan että palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta kun otamme palautuksen käsittelyyn. Kun palautus on käsitelty, lähtee siitä asiakkaalle sähköpostilla ilmoitus. Asiakkaalla tulee olla palautuskuitti/seurantatunnus asiakaspalautuksesta. Kuitin voi hävittää kun palautus on käsitelty.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketti ei aina onnistu saapumaan ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut Matkahuollon tai Postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus Matkahuoltoon tai Postiin. Ota myös yhteys meihin niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Asiakasrekisteri

Pidätämme oikeuden käyttää annettuja yhteystietoja omaan markkinointiimme. Asiakasrekisteristä sekä tietosuojastamme voit luke lisää verkkokauppamme alareunasta kohdasta Tietosuoja.